ՕՐԱՑՈՒՅՑՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ

Զանգահարե՛ք

Օրացույցների տեսակները

Կարելի է հիմնականում առանձնացնել օրացույցների երեք տեսակ՝ պատի եռամսյակային օրացույցներ, պատի միաբլոկ օրացույցներ և սեղանի օրացույցներ: Բացի թղթից և ստվարաթղթից, որոնցից պատրաստվում են օրացույցները, անհրաժեշտ է նշել օրացույցի ևս երեք կարևոր դետալ. կուրսորը, զսպանակը և լյուվերսը:

Պատի եռաբլոկ (եռամսյակային) օրացույցները թույլ են տալիս աչքի առաջ ունենալ յուրաքանչյուր տարվա միանգամից երեք ամիսը: Սովորաբար, նման օրացույցներ նախընտրում են ֆինանսիստները, լոգիստները, գնումների բաժինների աշխատակիցները: Մի խոսքով, նման օրացույցներն օգտագործվում են այնտեղ, ուր վճարումների կամ մատակարարման հաշվարկը սովորաբար չի սահմանափակվում միայն մեկ ամսով: Այս տեսակի օրացույցները կազմված են զսպանակով միմյանց ամրացված երեք բլոկից:

1750դ 200հատը

Օրացույցային բլոկերը օրացույցի ստվարաթղթե հիմքին ամրացված են զսպանակի միջոցով: Զսպանակները լինում են տարբեր գույների, պլաստիկ և մետաղական: Ցանկացած ոճի հետ հեշտությամբ համադրվելու շնորհիվ առավել հաճախ պատվիրատուները նախընտրում են պլաստմասսայից պատրաստված սպիտակ զսպանակները:

Պատի միաբլոկ օրացույցները բաղկացած են կազմից և միմյանց զսպանակով ամրացված թերթերի մեկ բլոկից: Որոշ դեպքերում նման օրացույցները նախընտրելի են, քանի որ դրանց վրա երևում է միայն մեկ ամիսը և հայացքը ֆիքսվում է դրա վրա: Այս օրացույցները նաև պակաս տեղ են զբաղեցնում պատի վրա, ինչը հաճախ նույնքան կարևոր դեր ունի:

1200դ. 200 հատը

Կուրսորը քառանկյուն փոքրիկ պատուհան է, սովորաբար կարմիր գույնի, որի օգնությամբ նշվում է օրը:

Անդրաձիգ օրացույցը («տնակը») չափազանց պրակտիկ է: Այն քիչ տարածք է զբաղեցնում աշխատանքային սեղանի վրա և հարմար է նրանով, որ կարելի վերցնել, թերթել անհրաժեշտ ամսվա էջը և նշումներ անել վրան:

 

1000դ. 200 հատը

Լյուվերսը (պիկոլոն) այն դետալն է, որի օգնությամբ երիզվում են բացվածքները: Օրացույցների դեպքում լույվերսները տեղադրվում են կազմի վերին հատվածում՝ օրացույցը պատից կախելու բացվածքի վրա, դրանով իսկ պաշտպանելով օրացույցը վնասվածքներից և ամփոփ տեքստ հաղորդելով դրան:

Օրացույց ընտրելիս խորհրդի կարի՞ք ունեք: Զանգահարե՛ք. (+374)10 744 273 ; (+374)99 744 283

5 խորհուրդ, թե ինչպե՞ս օրացույցը դարձնել լավ նվեր

կամ

ինչու՞ Ձեր օրացույցը հայտնվեց աղբարկղում:

Հաճախ, Ամանորի նախաշեմին, ընկերություններն իրենց հաճախորդներին և գործընկերներին նվիրում են ընկերության մասին տեղեկություններով և տարբերանշանով օրացույցներ: Անշուշտ, այն փաստը, որ Ձեր ընկերության օրացույցն ամբողջ տարի կլինի Ձեր հաճախորդների աչքի առաջ, չափազանց հուսադրող է և թույլ է տալիս ենթադրել, որ դրա վրա զետեղված հեռախոսահամարի շնորհիվ Ձեզ չեն մոռանա զանգահարել: Սակայն, կարծում ենք, որ Ձեր հաճախորդին, գեղեցիկ փաթեթավորված օրացույցը նվերի ստանալիս, թերևս ամենաքիչը հետաքրքրում են Ձեր ընկերության մասին տեղեկությունները: Մենք փորձել ենք խմբավորել այն ոսկե կանոնները, որոնք իրականում կարևոր են օրացույց պատրաստելիս, և որոնց հետևելով՝ կարելի է ստեղծել այնպիսի օրացույց, որին Ձեր հաճախորդն իսկապես հաճույքով կնայի ամբողջ տարի:

Կանոն No1. ՊՐԱԿՏԻԿ

Ոչ ոքի համար գաղտնիք չէ, որ օրացույցի առաջին կարևորագույն գործառույթը շաբաթվա օրն ու ամսաթիվը ցույց տալն է: Օրացույցի հենց այս երկու տարրերն են, որ պետք է առավելագույն տեսանելի լինեն: Նայողը պետք է տեսնի այս տեղեկություններն առանց չնչին անգամ ջանք գործադրելու: Օրացույցի վրա գրվող թվերի և տառերի համար ընտրեք ընթեռնելի տառատեսակ: Աշխատեք նվազագույնի հասցնել օրացույցի ձևավորման մեջ օգտագործվող գույների քանակը` ընտրելով մինչև երկու կոնտրաստային գույն (օրինակ՝ բաց բեժ գույնի ֆոն և մուգ դարչնագույն տառեր): Աշխատեք այնպես անել, որ օրացույցից օգտվելը նույնպես դյուրին լինի. օրինակ, թերթերը մի պատրաստեք հաստ ստվարաթղթից, որպեսզի դրանք հեշտությամբ պոկվեն:

Կանոն No2. ՉՊԱՐՏԱԴՐՈՂ

Ինչպես արդեն նշեցինք, օրացույցի հիմնական գործառույթն ամսաթիվը ցույց տալն է: Այդ իսկ պատճառով աշխատեք այնպես անել, որ Ձեր ընկերության մասին տեղեկություններն անընդհատ «չճչան», փոխարենը կազմի և «գովազդային դաշտերում» նվազագույնի հասցված լինեն: Խորհուրդ ենք տալիս սահմանափակվել անվանումը և հիմնական գործունեության մասին նշելով, ընդ որում՝ այս ամենը տեղավորելով կազմի ոչ ավելի քան 1/10 մասը զբաղեցնող տարածքում:

Կանոն No3: ԳԵՂԵՑԻԿ

Միգուցե դուք զբաղվում եք զուգարանակոնքերի կամ կոյուղու խողովակների ինչ-որ դետալների վաճառքով: Համաձայնեք, որ մեր կենցաղում այդ իրերի անհերքելի անհրաժեշտությանը, բոլորովին պարտադիր չէ, որ Ձեր օրացույցի կազմը հագեցած լինի զուգարանակոնքերով ու ամեն տեսակ ամրաններով:

 

Աշխատեք կազմը ձևավորել այնպես, որ այն աչքի համար առավել հաճելի լինի: Բնապատկերներ, երեխաներ, կանայք… այս ամենը շոյում է աչքը ու, եթե անգամ ոչ մի կապ չունի Ձեր ոլորտի հետ, միևնույնն է, դրական զգացմունքներ կառաջացնի դիտողի մոտ:

 

Ուշադրությու՛ն: Աշխատեք օրացույցի վրա չդնել Ձեր երեխաների և կանանց՝ բջջային հեռախոսի միջոցով արված լուսանկարները: Եթե դուք չեք տիրապետում լուսանկարչի պրոֆեսիոնալ հմտությունների, ապա դրանով կարող եք պարզապես փչացնել ամեն ինչ:

Կանոն No4. ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ

Եթե Ձեր օրացույցի վրա կա տեղ, որն անհրաժեշտ է լրացնել, սակայն, երկրորդ կանոնին հետևելով, որոշել եք այն չզբաղեցնել Ձեր մասին տեղեկություններով, ապա խորհուրդ ենք տալիս տեղադրել որևէ օգտակար ինֆորմացիա: Տարբերակներ շատ կան. դրանք կարող են լինել հետաքրքիր մեջբերումներ, ճակատամարտերի ամսաթվեր, խորհուրդներ երիտասարդ մայրիկներին, հայտնի մարդկանց դիմանկարներ… Միգուցե այս ամենը կապված չէ Ձեզ հետ, սակայն կարող է օգնել մի փոքր ավել հետաքրքիր բան իմանալ աշխարհի մասին:

Կանոն No5. ՕՐԻԳԻՆԱԼ

Լինում են դեպքեր, երբ գործնականում վերը նշված կետերից ոչ մեկը պահպանված չէ, իսկ Դուք միևնույնն է ոչ մի կերպ չեք կարողանում հրաժարվել օրացույցից: Դրանք այն դեպքերն են, երբ օրացույցը չափազանց օրիգինալ է, թեև պրակտիկ չէ: Ստորև մեր կարծիքով օրիգինալ օրացույցների օրինակներ են, որոնք կարողացանք գտնել համացանցում:

Թանաքային օրացույց

Թանաքային օրացույցը ցույց է տալիս ժամանակի ընթացքը՝ ամսվա օրերը ցույց տվող թվերի ուրվագծերով դանդաղ տարածելով հատուկ ստեղծված թանաքը:

 

Յուրաքանչյուր ամիսն ունի թանաքով լի տարա, որի գույնն ընտրված է տարվա եղանակին և այս կամ այն ամսվա ջերմաստիճանին համապատասխան:

 

Օրացույցը ստեղծվել է լոնդոնյան "Oscar Diaz" դիզայներական ստուդիայի կողմից 2007 թվականին:

Խնձորի օրացույց

Այս օրացույցը առողջ ապրելակերպի կոչ է անում: 31 օրերի նշում պարունակող պլաստիկ թափանցիկ խողովակի մեջ զետեղվում են խնձորներ, որոնք պետք է ուտել ամեն օր:

 

Օրացույցը ստեղծվել է 2010 թվականին գերմանական «Serviceplan» գործակալության կողմից՝ «AOK» ապահովագրական ընկերության համար: 

Թեյի օրացույց

Այս օրացույցի օրերն արված են թեյի վերամշակված տերևներից: Գերբարակ և համի նրբաճաշակ ընտրությամբ արված օրացույցի բոլոր 365 օրերը կարելի է պոկել և թրմել տաք ջրում:

 

Օրացույցը ստեղծվել է "Hälssen & Lyon" ընկերության պատվերով 2013 թվականին և ուղարկվում է առանձնակի մեծ հարգանք վայելող գործընկերներին: 

Օրացույց՝ ծաղկամանով

Ներկառուցված ծաղկամանով օրացույցն իր անավարտ լինելու տպավորություն թողնող տեսքի շնորհիվ լիովին համադրվում է ցանկացած ինտերիերի հետ: Վերջին շտրիխը. այս օրացույցում ծաղկային կոմպոզիցիան միշտ կմնա նրա հետ, ում կպատկանի օրացույցը:

 

Օրացույցը ստեղծվել է 2007 թվականին՝ կորեական «Nothing Design» գործակալությունում:

Քանոն-օրացույց

Օրացույցային օրերը նշելու ևս մեկ ոչ ավանդական միջոց է հորինել դիզայներ Սեբաստիան Բերնյեն: Զարմանալիորեն պարզ և մատչելի կերպով շաբաթվա օրերն ընդգծվում են աստղիկի և ատամնավոր քանոնի միջոցով:

Եթե Ձեզ հետաքրքիր են օրացույցների պատրաստման հարցում մեզ հետ համագործակցելու պայմանները, ապա խնդրում ենք լրացնել ստորև բերված ձևը՝ արժեքը ճշտելու համար:

Օրացույցի գինը ճշտելու հայցաձև

© 2013 by TIARA. All rights reserved.

Armobil.jpg
CASACDE.jpg
BHS.jpg
CAfesjian.jpg
BRITISH consuil.jpg
Abb.jpg
CHRONOGRAPH.jpg
ADC.jpg
Ararat.jpg
Arzni.jpg
Ameria.jpg
Areximbank.jpg
BEKO.jpg
Alfapharm.jpg
Asian Devlopment Bank.jpg
CB.jpg
Ariston.jpg
Ararat bank.jpg
RADIO AURORA.jpg
BERLIN CHEMIE.jpg
Armobil.jpg
CASACDE.jpg
BHS.jpg
CAfesjian.jpg
BRITISH consuil.jpg
Abb.jpg
CHRONOGRAPH.jpg
ADC.jpg
Ararat.jpg
Arzni.jpg
Ameria.jpg
Areximbank.jpg
BEKO.jpg
Alfapharm.jpg
Asian Devlopment Bank.jpg
CB.jpg
Ariston.jpg
Ararat bank.jpg
RADIO AURORA.jpg
BERLIN CHEMIE.jpg

Наши клиенты